Sunday, September 27, 2009

Majlis pertunangan anak sedara sulong dlm fmly i..

Raya ke-5, kakak sulung i wat majlis pertungan anak sulung dia(ismadi&wahyu).. memang meriah la., rombongan km ghamai giler.. musti tuan umah terkejut tgk km. nsb bek dah soh ismadi bg hint awai2 kt wahyu kata rombongan pihak lelaki yg nak p dlm 80 org, so pihak pompuan mmg sedaikan mkn cukup2 la..
Disebabkan i yg paling cun (mmg perasan gler) kat ctu, so, i ditugaskan membawa dulang berisi cincin pertunangan.. tumpang glamer la kejap..
'org tu' plak disebabkan nmpak mcm hensome, ghamai la yg tersalah sangka.. ada yg kata dia tu ustaz la..cikgu la.. tp yg paling i x tahan tu.. ada jgk org yg rabun kot, coz kata dia pengantin lelaki.. stress i ni.. anak berederet da ni.. x nmpak ker...
LAYAN>>>>

doa setelah selesai majlis dilangsungkan dgn selamat...
(pssstt.. nmpak tak org tu.. yg org dok kata dia penantin lelaki.. dok khusyuk baca doa..)

hantaran utk pihak perempuan.. 7 bekas smuanya..

bakal pengantin perempuan bersama2 dgn bonda tercinta & bakal mertua tercinta jugak..

ish3!! ni sapa ni yg segak sgt ni..hik3.. controll segak.. lawak gler muka..mmg betoi2 controll la..

3 beradik sebelah anak teruna..
dikna...intan..kakak..( smuanya dh dibooking yer)

mak sedara anak teruna bersama moyang anak teruna..

mak chum & mak su..
bakan nenda menyarungkan cincin kejari manis...

kakak sulung i berdebar mendengar ucapan wakil rombongan..

oooiiit.. dikna wat pe tu...

2 comments:

enaLiF said...

hehe..byk lak gmbo dkna..
besa la..
bdak come..=)

ish3..
da gak ka yg t'slah kta p.cik anak teruna???
aiyo...

ila said...

piiiraaahh.. ada bdk perasan la plak.. tu la pasal.. heran gak i.. ada muka mcm x kawin lg ka???